De är hemma!!!

Äntligen är våra ungar hemma! Det finns nu bara ett moln på min himmel. Tyvärr kommer inte Sara *suck* Hon och Gustaf skulle ju komma i kväll men nu måste Gustaf jobba till kl 22 ikväll och på lördag börjar han redan kl 07. Så synd tycker jag. Jag har ju längtat mig vansinnig efter dessa ungar. Men man kan tydligen inte få allt.

Hur som helst anlände de en efter en i går. Sofie är ju super förkyld men det verkar trots allt gå åt rätt håll och hon klarar ju av att stå på benen och vara allmänt social så det funkar ju.

Grabbarna dvs Johan och Robert satt uppe tillsammans med mig i vårt ute rum och pratade om livet inatt. Killarna ser pigga och fräscha ut men jag känner mig som en påse nötter. Tyvärr kan jag säga att nån typ av förkylning verkar sakta men säkert drabba mig också så just nu vräker jag i mig esperitox på löpande band.

Förra året denna tid, veckan innan vi drog i väg med husvagnen, var ungarna också här och då blev jag ju jätte sjuk och gick på penicillin hela vår husvagns vecka. Får väl hoppas att det inte händer igen nu. Skulle ju vara kul att ringa f-kassan och sjukskriva sig till heltid när de nu tagit beslut om att min sjukskrivning ska stoppas hihi..

Nu är alla på benen och Killarna (Bosse, Johan och Robert) är tillbaka efter att de tagit upp näten så nu ska vi fixa lite matsäck och kolla vart vi kan styra kosan i dag i värmen

Ha en underbar dag i solen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0