Lilla solen tittar fram

Vilken underbar dag! Solen har lyst över oss hela dagen. Vi tog en underbar promenad utmed stranden och runt hela byn i solens strålar.

image22
Gick ner till pir bryggan och satte oss med var sin klementin o bara lät solen värma oss. Tänk så lite som behövs för att man ska känna hur det spirar till igen, det är ju inte långt kvar nu tills solen stannar uppe längre o längre.

När vi kom hem i fredags hade ju Bosse en laptop till mig. Problemet är för mig att det är vista jag är ju mest van vid xp men man vänjer sig väl. Det är ju i alla fall kul att kunna sitta nere tillsammans, men när jag ska göra nåt större jobb få jag sätta mig uppe i mitt hobbyrum.

Har lekt med min blogg i dag som ni säkert ser. Är ju jätte roligt när man ser vad och hur man kan ändra, kul att lära sig nya saker hela tiden tycker jag. Men nåt proffs är jag ju inte, men roligt att göra bloggen mera personlig.

Måste nog skaffa en trådlös router till Sara så jag kan sitta hos henne nu också med min nya leksak.

Har förövrigt varit en väldigt lugn helg. Känner mig väldigt trött men jag tror det har att göra med både saknaden av sol och mina blödningar som jag fortfarande känner av.

Men mina vänner vi går mot ljusare tider och snart spritter det i kroppen igen. I morgon ska jag påminna er om min historie berättelse om Bönhamn, så har ni nåt att se fram mot

Ha nu en fin söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Godmorron! Tänk att du har flyttat igen ;-) Men det blev ju bra och lite enklare att skriva kommentarer blev dt ju också...Ha det så gott på det nya stället *L*

2008-01-21 @ 08:04:46
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lillemor

SYNS JU INTE KOMMENTARERNA TOKFIA !!! HIHI. MEN FINT BLEV DET.SKRIVER MED STORA SÅ DU SER VAD DET STÅR.. VILKEN MYSDAG VERKLIGEN. VAR FINT HÄR IGÅR MED.RIKTIGT VÅRVÄDER. SÅ NU HOPAPS JAG FAKTISKT ATT DET INTE BLIR MER SNÖ.UTAN VÅR ISTÄLLET.LÄNGTAR EFTER ALTANEN OCH BLOMMORNA

2008-01-21 @ 08:36:03
Postat av: Inger

Ja, här ser man ingenting av tidigare kommentarer.
Men det lät trevligt att sitta på bryggan i januari.
Ha det bra
Kram

2008-01-21 @ 11:31:42
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja kul att leka! Jag rekomenderar att lägga en ganska så stor bild i bakgrunden, och sedan en ljusbakgrund i kommentarer texterna! Just nu ser man inte kommentarerna! Hehehehe... Du får trixa lite till hihihi... Men kul är det i alla fall! =)
//Sus

2008-01-21 @ 14:45:35
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0