Funderingar

image65   Bosse funderar på att åka på skotersafari med killarna i helgen.

Och jag undrar om det inte då är en bra helg att göra om i mitt sovrum!!
Tanken har mognat att det nog är så att det är smartare att måla, har fått många tips om det i alla fall och det lutar mot det. Har varit in o kollat på Nordsjö färg. De har ju en jätte fin sida med olika kulörer. Jag har fastnat för en brun kulör som jag tror blir jätte bra.

Ska kika på min svägerskas loge om det möjligen finns en köpmandisk där. Bra att ha en svägerska som handlar mycket med auktioner och loppmarknader! Har jag förresten berättat att hon brukar ha loppis i sin sjöbod på somrarna? Jätte mysigt och vilka fina saker hon har.
Vi får se vad som finns där, spännande.

Ser fram mot en helg i lugn och ro, en helg där jag kan göra precis vad jag vill med mitt hem, hihi....

Kommentarer
Postat av: Lillemor

har fler tips. färgen LADY finns i massvis med snygga nyanser. och jo den är lite dyrare.men lovar dig. en enda gång behöver du måla med den. täcker helt fenomenalt.
värt varenda krona. då e man klar när man e klar. inte vänta en massa,och måla igen..
tror det låter som ett bra upplägg.att pyssla och dona i lugn och ro.. tror det blir bra. vad kul att rota efter byrå sådär.. såna svägerskor skulle man ha.. min svägerska har en pappa som äger möbelfabrik i polen.. från småland. men jag har inte råd att köpa glödlampa där ens en gång även om man får inköpspris hahaha

2008-02-05 @ 08:10:32
Postat av: Nilla

Skoter ...gud vad härligt jag saknar att köra skoter det är ju sjukt roligt....

2008-02-05 @ 08:16:45
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Mia

Vad roligt!! Tänk vad det går att förändra med lite färg, snabbt går det också...*L* Du visar oss väl sen??
Jag meddelar senare hur det gått ang kolonin...

2008-02-05 @ 10:10:23
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Inger

Visst är det kul och trevligt att göra om..
Bra oxå att passa på när man är själv. och göra något man tycker om..
Men det är oxå bra att inte göra någonting, bara vara.. Det är bra ibland tycker jag.. det 'är något jag behöver, för att orka arbeta.. Hämta kraft och energi..med att bara ta hand om mig själv.. och slippa stressen, av allt man borde göra.."Ta det lugnt" är medicinen för mig... ibland...
Lycka till med målandet och sovrummet.
Kram

2008-02-05 @ 11:31:48
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Mia

Cilla!!! DEN ÄR MIN!!! Kolinilotten är min...*S*

2008-02-05 @ 16:39:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Tack vad du är rar!! Klart vi ska byta erfarenheter, just nu sitter jag med block och ritning och kluddar för fullt! *S*

2008-02-05 @ 19:32:24
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0