Orka..

Nä inte alls, jag orkar inte skriva nån blogg överhuvudtaget i kväll.
Mitt huvud är fyllt med curling och curling termer av olika slag. Men som jag njuter!!  I dag har jag dessutom träffat en massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst.  Det är så kul när man får kramar från höger och vänster och inser att "wow jag har varit saknad"  Mycket roligt!

Nu ska jag lägga igen mina trötta, bruna och försöka sova lite. Det är match kl 0900 igen.  Det går ju fantastiskt bra för damerna tyvärr lite sämre för herrarna men men vi kan väl inte snuva våra gäster på alla medaljerna.....

Natti natt ses i morrn

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart att dom saknar dig! L

Programmet jag använder till bilderna heter Paint.NET, det är inget avancerat....:-)

2008-12-09 @ 06:18:00
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Stintan

Hallå där!

Vilket lag spelade du med i?

2008-12-10 @ 08:28:05
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0