Håhåjaja...

Så känns det idag. Varit en hektisk dag igen på jobbet, men å andra sidan när är det inte det??  Är nu äntligen hemma hos Sara och leker med min nya leksak.  Tänk va lite man kan bli road av. 
Sara är igång igen med sitt jobbande.  Hon har nog saknat det här med extra jobb otroligt mycket.  Inte bara för pengarnas skull, utan just för det där att ha nåt att göra, lära känna nya människor genom jobbet och så.  Ja ni som jobbar vet ju vad jag pratar om.  Att ha ett jobb är ju en mycket social bit. Men tack o lov så ordnade det sig till slut med jobb för henne.   Tänk om jag också kunde få det där jobbet som jag så gärna vill ha...........

Nu har jag städat lite i lägenheten och ska strax äta lite. I morgon jobbar jag bara till 11 och sedan inte igen förrän kl 12 på lördag, så i morgon får jag åka hem. Nu är det väl inte så roligt på vägarna men jag åker nog ändå. Idag har det regnat hela dagen och chaufförerna säger att vägarna ser ut som såpade skridskobanor. Nåja från E:4 an är det bara 3 mil hem och det man verkligen vill det grejar man nog.

Ha nu en bra kväll och ni som måste ut på vägarna, var försiktig!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men leksaker är ju roliga!! :o)

Skönt att få komma hem, även om det inte är så många dagar. Du kanske har lite ledigt över jul och nyår?

2008-12-17 @ 20:42:54
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Mia

Men ta det försiktigt!

2008-12-18 @ 18:06:23
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0