Fullt upp...

Är det idag. Började dagen på Swedbank Arena där curling Em:et går.  Herrarnas första match gick mot Schweich och det gick inte så bra. Förlust med 4-8 nåja det är flera matcher kvar.




Känslan när jag kom in i arenan går inte med ord att beskrivas.  Vilken underbar känsla när man hörde de ljud som förknippas med curlngen. Alla skrik, sopens ljud när den gnuggas mot isen,  ja alltihopa!!

Hur kan jag ha utestängt denna del i mitt liv?? Fast å andra sidan går det inte att spela med en trasig rygg, så är det. Skulle väl förmodligen inte komma upp om jag skulle testa att gå ner i slide.  Slide kallas det när man går ner och åker ut med stenen.

Nu har jag jobbat hela dagen och nu är det dax att åka för att kolla på damernas andra match för dagen.  Anette är duktig så jag hoppas hon får plocka hem guldet igen från Sverige denna gång

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: big sis

å nu förstår jag att du trivs..kul...hälsn från din kvaddade syster

2008-12-06 @ 21:03:10
Postat av: big sis

å förstår att du trivs nu...kramar från din kvaddade syster

2008-12-06 @ 21:07:38
Postat av: maria

Det är ok att länka mig nu om du vill.

2008-12-07 @ 01:40:45
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Mia

Kan förstå att du saknar det....en av dom sporter som jag faktiskt gillar att se på tv också L

2008-12-07 @ 06:33:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Stintan

Måste vara väldigt kul att se det live

2008-12-08 @ 13:11:03
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0