Vanligt igen

Nu är minsann snickar Bosse tillbaka efter semestern.

Det ska inte bli ett nytt uterum!! Utan ett vedlir och det ska inte stå där det står nu utan på höjden ovanför huset där det är nygrävt. Men det ser ju onekligen kul ut där det nu står.....

Jag har också pysslat dessa dagar. Sett om min blommor i vanlig ordning men även färgat lite saker

Brödskrinet och ljusbrickan har fått bli svarta. Jag tycker det var dax att börja förbereda för mörkare tider,  hihi...
Nä men det är så kul att se gamla saker förändras till det man tycker om o så kan man använda de igen. Förövrigt har dagen varit mycket lugn. Mycket av min energi försvann nog i går i Kramfors. Nu måste jag ladda mina batterier igen så jag klarar av att jobba på torsdag. Den här veckan är det torsdag, fredag och söndag som gäller.

Nu är allt så normalt det kan bli, tom Smulan har annammat att semestern är över för nu sitter hon i mitt knä vid datorn igen och kommer in kl 05 på morgonen och ska kramas tills man tar fram hennes "morgon skinka"...bortskämda katt, men söt är hon.

Eftersom nu OS har ställt till det så att jag inte ens får träffa kommisarie Barnaby i kväll måste jag ägna mig åt nåt annat. Vet inte riktigt vad för jag är ju så inkörd på att se morden i Midsommer varje tisdag kväll så jag lär väl bli alldeles nojjig

Kommentarer
Postat av: soffie

Å va läckert det såg ut med svart,du va det inte sista delen för den här sommaren förra tisdagen på Barnaby,suck visst är det bra jag blev sån oxå ikväll skit va ska man kolla in då.så för mej blir det kanal 5 so you think you can dance,börjar vid 22.

Gokväll

2008-08-12 @ 19:58:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Ska hålla tummarna att du lyckas infria ditt löfte :-)

2008-08-12 @ 20:07:40
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: anneli

schysst, va' kul och komma igång med allehanda projekt! Hoppas vi får följa uterumsprojektet, ser bra ut so far. Ja rusta för mörkare tider är inte svårt idag. Det har inte regnat på smått vis!!!

2008-08-12 @ 21:17:42
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Inger

Åhh vad fint det blev. Jag har haft ett sånt brödskrin, men kastade det för några år sedan...

Ha det gott..

kram

2008-08-12 @ 21:48:45
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Lissen

Vad fint det blev! Roligt att pyssla lite.

Här har det regnat hela natten, tror jag1

Ha det gott

2008-08-13 @ 06:22:43
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: lillemor

vedlir. det var ett nytt ord. aldrig hört talas om förr.

2008-08-13 @ 09:33:44
Postat av: britten

vilken tur jag inte slängde brödskrinet ...det blev j jättefint

2008-08-13 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0