Stora systers dag idag!!

Min syster firar idag sin stora Högtidsdag.  Och jag är inte i närheten, va snopet det känns.
Som säkert många av er redan förstått så står ju  idag min syster och jag varandra mycket nära. Vi är en del av varandra, vi har delat varandras med och motgångar i så många år så att vi känner oss halv när vi inte kan finnas där för varandra, ( jag säger vi för jag tror hon känner som jag)

Så denna blogg tillägnas min älskade syster.


Jag och min syster delar det förflutna och kommer troligtvis även att uppleva framtiden tillsammans. Vi har båda lyssnat till samma hjärtljud, somnat till ljudet av samma andetag och vaggats i samma kärleksfulla famn. Det är inte alla som har en syster, min är en gåva skänkt från ovan. 

Det som är din styrka kompletterar min svaghet och tvärtom. Vi lär av varandras misstag och vägleder den vilsne över okänt vatten. Du är ett bevis på att allt kommer att ordna sig och din styrka ger mig styrka att aldrig ge upp hoppet.
Du är min syster. Mitt hopp.

Med en syster delar man minnen från tidigare år och med henne kan man skratta och gråta åt allt. Vännerna växlar under årens lopp, men en syster är ett stöd och en vän för livet

GRATTIS SYSTER PÅ DIN 50 ÅRS DAG.

Kommentarer
Postat av: sara

fint skrivet mamma !

2008-08-29 @ 15:22:09
URL: http://invincible.bloggagratis.se/
Postat av: britten

Tack min söta fina söster..har inte sett detta förrän nu och jag är alldelens rörd och stum av dina så fina ord.



Det var den finaste gåva jag kunde få.../ TACK SÖSTRA MI

2008-08-30 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0