Regn

Jo visst det spöregnar i Bönhamn idag. Nu är det verkligen vemodigt! Det är grått och kallt och blött

De enda som förmodligen är glada är väl de som bor ute på rävsön (där det brunnit) som jag förstått det så har ju det fortsatt att ryka och pyra där ute så nu med allt det vatten som gud släpper ner kanske det äntligen kan bli lugnt där ute. Helikopterna flög precis förbi och jag antar att han varit ute o kollat så det inte återigen tagit sig, fast nu är väl risken liten

Jag ska strax kliva in i duschen och försöka bli människa för att åka och träffa F-kassan och arb förmedlingen, vad nu det ska tjäna till. De gör ju i allafall som de vill. Bosse har åkt iväg till sitt jobb och allting är alltså som vanligt igen, men det är ju bara underbart skönt tycker jag. Lugnet har intagit Bönhamn!

Återkommer om detaljer efter mötet

Kommentarer
Postat av: Mia

Önskar dig all lycka till på mötet!

Och du...tack för det det vinnande förslaget till namn L

2008-08-11 @ 08:12:59
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Sojung

det regnar här med:/

2008-08-11 @ 08:21:52
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: lillemor

stå på dig nu då

2008-08-11 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0