Handla....

vem har sagt att fruntimmer tycker det är kul att handla?? Det beror väl i o för sig vad det är man handlar men inte är det större lycka i att åka för att storhandla mat. Det tog mig hela dagen. Först var jag in i Träsk hos min gamla arbetstränarplats och sen åkte jag vidare för att göra Dollarstore, Lidl, systemet och coop. Det enda roliga jag kom hem med var en svart gosig filt och en tröja till mig för övrigt bara en massa mat.

När jag klev ut från firman i Träsk gick min sko sönder. Hade såna där sandaler med klack. Vad gör man? Jo man låtsas som ingenting och intalar sig själv att det  inte ska vara några remmar, det är bara slip in.....Gissa om jag har ont i fötterna efter denna dag...

Regnat som tusan har det gjort hela dagen, nu har det äntligen börjat klarna ute och på nyheterna lovar den en fin helg, hoppas de får rätt.
I morgon står det stor städning på min lista. Både ute och inne. Måste ju städa upp så det ser ut för nåt när man  får gäster.

Nu känns det som om det enda som gäller är att få krypa ner med en bra bok.  Har sedan en vecka tillbaka en vidrig värk i högra armen, från axeln och ner. En värk som inte ger sig, känns ungefär som det värker innifrån i varje muskel, varje nerv tråd. Lite konstigt för det brukar vara i vänster arm som jag kan få problem men aldrig i höger. Om det bara kunde ge sig någon gång, har lite svårt för att lyft armen högre än 45 grader, ska testa äta anti inflamatoriskt så får vi se.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh.Plura...han har så go sångröst!!! Det var längesedan jag hörde den låten!!! Tack Cilla!





Det verkar inte som om vi kommer upp på något surströmmingskalas....om man inte kan äta surströmming till vintern förstås??!!

Just nu så är det fullt ös varenda helg.....jag hinner inte med mig själv ens en gång!!!



Kram och ha det så trevligt på festen!!!!!!



2008-08-22 @ 08:24:58
URL: http://nightviolet.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du testat voltaren eller diklofenak. får du inte tag på det, så säljer dom dom på apoteket nu.voltaren T är billigast. tillsamans med mat 3 ggr/dag ..du ser resultat om en vecka i så fall.men man kan få asont i magen... får du det så gå till VC och blir undersökt. be om BRUFEN istället, tar itne så hårt på magen.

http://home.swipnet.se/~w-23243/Fibro.htm

här e en bra sida med info om fibron..

http://www.fibromyalgi.nu/

en till..var försiktig

2008-08-22 @ 10:07:37
Postat av: lillemor

ja det var jag om skrev om voltaren hihi

2008-08-22 @ 10:08:14
Postat av: Mia

Lider med dig när du har den värken...usch! Kan du inte låta bli att städa så mycket, det gör ju bara ondare...Kram!!!

2008-08-23 @ 09:14:43
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0