Våren är här!!!

Ja nu tror jag verkligen det, Äntligen!!! Nu vill jag bara hem, hem och greja. Jag har så otroligt mycket vårkänslor. Har varit ute och övningskört med dottern, går hur bra som helst.
Idag har det varit en lugnare dag på jobbet, och tur var nog det för det känns som om min ländrygg kommer att gå av när som helst. Men det är kul att jobba, fortfarande inte riktigt van att kliva upp kl 6 men nu är det ju bara ett par dagar kvar.

Till veckan är det örntaxi som gäller, måndag, torsdag och fredag. Måndag morgon är det kl 6 som gäller igen och torsdag och fredag måste jag upp kl 4, det ni, hur ska jag fixa det?? Det var länge sedan. Men det är ju i alla fall ett fysiskt lättare jobb på taxi, brukar inte vara lika påfrestande för ryggen.

Har även idag fått uppslag till mitt väggbudskap i sovrummet, det kommer att bli så fint. Tack syster!!

Känner dock en liten oro för mina små plantor hemma, måste ringa Bosse och be honom kolla till dom små liven. Vill ju  inte komma hem o se att de tappat livsgnistan. Nu när äntligen min gnista kommit tillbaka.

Tack och lov våren har äntligen kommit!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-16 @ 19:18:22
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Mia

Du ska se, att snart får vi påta i jorden! *L*

2008-04-16 @ 20:12:14
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Nilla

Tack så mycket...ja det är så kul när folk kommer hem och så tittar de på tavlan
hmm fin tavla så ser man att de hatar den och det är så kul och så säger man du får säga vad du tycker ohhoohh då kommer det guu va ful ha ha jag tycker den är häftig för du hittar olika motiv hela tiden kram

2008-04-16 @ 20:45:01
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Cissi

Då ber jag att få gratulera till våren och sprallet i kroppen! :o)
Det är så härligt och man blir så glad.
Kram

2008-04-16 @ 21:07:48
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Lillemor

hej gumman. du det låter inte alls bra det där. ska du verkligen köra på och fortsätta när det gör så ont.. kanske skulle dra ner lite??? e ju helt omöjligt att gå ner i tid om du blir sämre när alla "sett" att det gick bra, för du protesterade ju inte. oavsett om det är kul eller inte tror jag ryggen ska gå först..eller??
blir bara orolig.. kram

2008-04-17 @ 07:34:03
Postat av: Millapilla

Härligt att du fått gnista och har vårkänslor! Men var rädd om dig och din rygg.... ha en bra dag.Kram

Postat av: Inger

åhh, vad du jobbar,, Trodde du var halvt sjukskriven. Det är kul att jobba i trädgården, men där får jag ont i länden,, men det är ju ovanan i början förstås. Men jag tar det lugnt..och vilar mellan knölarna. hihihi.Du skulle kanske dela ut lite av din energi, hihi
Lycka till med planterinen..
Kram

2008-04-17 @ 11:17:20
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0