Vår igen??

Jo men det känns så i allafall. Solen har varit framme idag, o det är otroligt vad det gör mycket för humöret. Det töar från taken o det känns helt underbart. Tog en liten promenad, men på vissa ställen har det drivit så mycket att jag fick snö nästan upp till knäna. Det är klart man måste naturligtvis då tänka på att jag är ju  nästan lika liten som en smurf (3 äpplen hög, nej då hela 159,5) så det går ju ganska fort tills jag får snö upp till  knäna.

Fick en smärre chock när jag kom ut till grundhällan. Vart har allt vatten tagit vägen
image212

Hit ut brukar man inte kunna gå. Men med stövlar var det inget problem i dag.
image213
Satte mig på bryggan där o tog en cig och dinglade med bena en stund, skönt!
image214

Byn i vinterskrud i april det är ju helt otroligt!
Nu är mannen hemma så nu är det dax att börja med maten. Ska sno ihop nån kyckling rätt med en sorts bakad potatis till och det är ju fredag så ett glas rött slinker säkert ner också.

Sofie ringde från Egypten. De hade kommit till hotellet och allt var bra. Det är ju alltid skönt att höra att det är bra med ungarna

Ha nu en riktigt trevlig fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: maria

Du bor så vackert i din by så det vet du inte!!!!!
Det ska bli kul att komma upp i sommar. Men jag vet inte riktigt när det blir, vi får återkomma om det.

Jag har börjat på din bikini....men jag tänkte fråga om du tror att Bosse skulle vilja ha ett par matchande badbyxor?
Kjell tackade nej för han hatar allt stickat: -Det kliar!!!!

Ha det så bra....

2008-04-12 @ 07:36:56
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Millapilla

Ja du bor så himmelskt vackert! Här är det snöblandat regn idag! Ha en mysig lördag! Kram

Postat av: Inger

Bilderna är som balsam för själen.
Härligt när man hör ifrån barnen när de är långt borta. Man längtar ju så..
Smaklig måltid.
Ha en fin helg,.
kram

2008-04-12 @ 13:11:07
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: maria

Svar: Kjell har tidig semester i år så det stämmer inte överens med Bosses. Men vi fixar det ändå...det går att ordna en långweekend då någon gång...
Ta semester när det passar dig du!!! Vi kollar sen när det passar er bäst. Ni ska ju hit till oss också...glöm inte det!!! Kram och ha det så trevligt på jobbet!!

2008-04-12 @ 14:44:00
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Mia

Jag vet vart allt vatten tagit vägen, det har runnit hit ner!

2008-04-13 @ 09:38:04
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna

Åh, att se dina bilder för tankarna till förra året, då vi var till Norrfällsvikens camping.

/Anna

2008-04-13 @ 09:38:53
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Lillemor

hallå där köp blåbär.. vart håller du hus?? hur e det .?? vad gör du? blir orolig när jag inte hör nåt vet du väl .kram!

2008-04-13 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0