Vad gjorde jag?

för ett år sedan?2007

Förberedde mat och tårtor. Denna helg för 1 år sedan fyllde min dotter 20 år, Johan fyllde 18 år så vi hade jätte kalas hela helgen

för fem år sedan..Mars 2003

Jobbade allt jag kunde på Örntaxi plus att jag körde taxi. Jobbade jämt. Bodde med Bosse i huset i Domsjö

för tio år sedan 1998

Tog SM guld i curling. Egen firma med 2 st andra, jobbade med oljesanering. Bodde i ett bostadsrätts radhus med relativt stor tomt. Hade en pojkvän som inte var speciellt snäll, mycket psykisk misshandel och även en del fysiska smällar

för femton år sedan 1993

Pluggade ekonomi och marknadsföring. Bodde i en lägenhet inne i Örnsköldsvik, ensam med Sara och Sofie. Reste och umgicks väldigt ofta med min syster

 vad gjorde jag för 20 år sedan??

Började min bana på taxi i Örnsköldsvik. Jobbade extra i korvkiosk. Bodde med flickornas pappa i en lägenhet i Örnsköldsvik, vi gifte oss och senare under året flyttade vi tillbaka till Stockholm




Mitt liv i ett nötskal? Va tråkigt det kändes men det är ju vansinnigt mycket roligt som jag kanske gjorde andra år då. Nä men  när man börjar fundera så här så märker man så tydligt att åren gått, och dom har gått fort.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

har du hör tom engla.. hon är hittad.42 åringen har erkänt.plus helen i falun.. usch .-tänd ett ljus vettja.

2008-04-13 @ 23:05:09
Postat av: maria

Cilla, Svensk mästarinna i Curling!!!!
Kjell är imponerad!!!! Han har själv spelat Curling i många år..... Du är häftig Cilla!!!

2008-04-13 @ 23:56:12
URL: http://www.nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0