Va?? Det är vår!!!

Äntligen är veckan slut och jag är äntligen hemma!!! Som jag längtat, inte bara hem utan även efter våren. Och gissa!! När jag kom hem så har den redan varit här hela veckan. Snön som låg kvar i måndags när jag åkte är borta och rabatterna de är framme.  Jag är så lycklig!!
image218
image219

Jag kunde ju helt enkelt inte gå o lägga mig som jag hade tänkt utan jag var ju bara tvungen att vara ute, sitta på terassen och njuta.
I morgon om kroppen tillåter ska jag kratta mina rabatter, i allafall de som inte är för blöta. Och en sak är säker. Jag ska aldrig mera jobba så här så jag måste vara borta en hel vecka igen. Aldrig mera!! Som jag längtat hem.  Och min lill Smula visar även hon hur hon längtat efter matte, nu är det hela tiden i knät eller max 2 meter bakom. Stackars liten hon kommer ju att få ont i de små benen, för jag måste ju springa omkring nu och vattna alla mina plantor.  Bosse har skött sig exemplariskt för allihopa lever. Han hade även städat och gjort så fint hemma och då är det verkligen roligt att komma hem.

Skulle tro att det nu de närmaste dagarna blir en hel del bloggande. Har ju inte haft tid för er.
Sofie landar hemma i Ullånger i natt och henne ska ju ett inlägg handla om eftersom hon passade på att fylla år i Egypten. Jag har ju kunnat gratta henne i allafall men det funkade ju inte för mig men nu när jag är hemma kommer min överraskning till henne strax.

Nu ska jag fixa lite mat, och jag har på känn att det blir en lugn och skön kväll i kväll

Trevlig fredag kväll på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Vad roligt att du känner dig harmonisk. Fortsätt med det och gör det du tycker om så blir det nog bra med allt så småningom. Ha en skön helg och hälsa Bosse. Kramar från Christer och Malin.

2008-04-18 @ 19:12:40
Postat av: Camilla

Härligt med vår! Ja som man har längtat och äntligen är den här :) Nu återtår väl bara jobbet med att putsa fönster och fixa i trädgården och allt annat man ska hinna. Men jag tror jag mest ska njuta av solen faktiskt :) Ha en skön helg!

2008-04-18 @ 19:23:19
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: big sis

Ja ingen vår är som våren i norr...ljuset, takdroppet...förstår att det njuts, och jag skrattar för mig själv åt alla dina bestyr..ja Fia ja..hon kommer ju i natt så vi får väl vila öronen ordentligt nu innan hon landar !!

Ha en fin helg nu med B och L Och S

2008-04-18 @ 19:24:11
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0