Trött men lycklig...

är jag idag. Jag kommer inte att behöva jaga någon bilverkstad nästa veckan när jag är ledig. Jag har nämligen varit och löst ut min bil idag!! Jag har tom fått köra den från verkstad för el odyl till nästa verkstad. Underbart är kort..  Nu ska det bytas vattenpump och sedan ska den besiktigas. Den har ju faktiskt stått still ute nu hela vintern så jag får väl förbereda mig på att det kommer att bli vissa 2:or och en ombesiktning. Men trots allt är den ju på gång, känns så bra för den är så himla lättstyrd, taklucka och cd..hihi pettitesser i en bil kanske men mysigt när det är sommar.
Vi får väl se hur länge den blir kvar i mitt garage, det har ju varit en del problem så vad jag förstår på min man tycker han att den ska bort så fort det går, nåja som sagt underbart är kort och det kanske dyker upp en lika fin liten bil sedan.

Är fruktansvärt trött i kväll men det är ju inte så konstigt. Ska faktiskt strax dyka ner  och krama kudden igen ska upp samma fruktansvärda tid i morgon. Detta var ju ingen match för några år sedan men nu är man liksom ringrostig.

Har varit ute och kört med Sara  i kväll igen. Nu har vi testat lite rondeller, start i backe och allt går bara jätte bra.

Nu ska jag ta en sväng hos er alla o kolla vad ni har haft för er i solen idag medans en annan har suttit och slitit för brödfödan

Ha en bra kväll och en underbar morgon dag!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Gå och lägg dig bara.Hoppas du får kickar av Bönhamn fler gånger. Kram.

2008-04-24 @ 20:32:59
Postat av: steffen

Det är så härligt spännande med bilar. Nästan som livet självt, om du förstår liknelsen:)

2008-04-24 @ 20:43:19
URL: http://steffens.blogg.se/
Postat av: britten

förlåt om jag väckte dig.....härligt att den häftiga lilla bilen är på g igen.....kram

2008-04-24 @ 22:19:24
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: britten

förlåt om jag väckte dig.....härligt att den häftiga lilla bilen är på g igen.....kram

2008-04-24 @ 22:20:16
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: maria

Men Cilla.....du kan väl inte sälja lilla pärlan nu när du kostat på den så mycket!!!!

Å du....start i backen var väl inte så snällt...hihihi....den stackars tjejen har ju precis bara börjat att övningsköra! Du är en hård bilskollärare....hihihi!

Kram och ha det bra idag....

2008-04-25 @ 09:02:29
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Mia

Hoppas du får fint väder i helgen, Cilla och lycka till med bilen!

2008-04-25 @ 10:40:34
Postat av: Millapilla

Lycka till med bilen och ha en bra dag. Kram

Postat av: Inger

Duktig tös.. Lycka till med bilen,,
Krama kudden.
Ha en fortsatt fin och solig helg..
kram

2008-04-25 @ 23:52:31
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se
Postat av: Anonym

du vet ju vem jag bor ihop med ring så kan vi ju fixa bilen kram

2008-04-26 @ 06:28:05
Postat av: britten

Godmorgon Sis...

Bra gjort.

2008-04-26 @ 09:00:17
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0