Ny dag ny sol

Den finns fortfarande över Bönhamn! Så skönt att komma hem igår. Och gissa om jag var trött?!  I dag känner jag mig mera utsövd och ska snart gå ut och inspektera hur långt våren egentligen kommit.
Det blåser nordlig vind idag och då känns det ju lite kallare än vad det var i onsdags när man kunde ligga och mysa i hammocken, men det blir helt klart en ute dag.
image219

Bosse tillbringade också torsdag och fredag i stan så nu har alla våra bilar sommardäck, är nytvättade och min lilla bil har fått en ny vattenpump. Sen är det små grejor som ska fixas bakljus och div men sen är det dax för besiktning.

Johan är här hos oss i helgen så nu ska han och Bosse fortsätta jobba med vår lilla avverkning och risdragningen till majbrasan. Det är ju också lördag så jag ska fundera på vad god mat vi kan äta i kväll. Ser fram mot Körslaget och hoppas innerligt att Linda Bengtzing åker hem i kväll. Jag håller nog tummarna för Lotta, tycker hon är fantastiskt duktig med sin kör, även cans har verkligen gjort det bra. Egentligen har nog alla gjort det bra men de är i allafall mina favoriter.

I mitt förra inlägg fick jag en kommentar från "anonym".  Var snäll och skicka mig ett mail!!  Jag skäms men jag har ingen aning om vem du är när du skriver under anonym

Ha nu en mycket bra dag i solen tills vi hörs igen

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hallå där skönt med lite sol.. håller också på cans. för han e ju "hemifrån" hihi.. ha en bra dag!!

2008-04-26 @ 09:57:13
Postat av: Mia

En skön fredag, med andra ord *L*
Ha det så gott ute i solen, Cilla!

2008-04-26 @ 10:46:14
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Du verkade haft en skön fredag ändå, lugnt o gott *L*
Hoppas lördagen blir skön för dig också!

2008-04-26 @ 10:51:14
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0