Äntligen!!!!

Vad jag saknat er!!! Tänk att man kan bli så beroende av detta bloggande.
Jag hoppas ni haft det bra allihopa.?

I Söndags sedan Magnus o Malin o deras barn åkt , Tog Bosse o  Jag fyrhjulingen upp i skog o berg. Vi hade verkligen kalas väder i söndags. Sammantaget var vi nog ute 3-4 timmar jag såg ut som en liten kräfta på kvällen.
I vanliga fall brukar vi alltid titta på Kommisarie Barnaby i Midsommer på söndag kväll, men nu var det ju hockey så vi från gick det normala. I går var det också hockey o det är märkligt ingenting är normalt längre.

Den mest fredlige karl vrålar o skriker när det är hockey, blir som förbytt och i stället för att sitta med i rummet o se på sitter jag någon annanstans, i går kväll satte jag nya naglar, för det var verkligen på tiden. Skönt att ha det gjort.

I dag står det en resa in till stan på programmet. Jag vill träffa Sara innan hon åker till Egypten, o sen är en mycket god vän till mig i stan o hälsar på så jag tänkte roa mig lite.I  går fick jag en fråga av min dotter! Hon ska ner till Sthlm innan avresa till sthlm, bussen går på lördag morgon, men nu var det några kompisar till henne som skulle ner på fredag o sara skulle få åka med dom om hon ville. Hon frågar mig o jag vet inte vad jag ska säga?? Jag undrar hur gamla de är, hur länge har de haft körkort, vilken bil kör de med??
Jag förstår att Bosse tycker jag är lite fånig, han ställde motfrågan om det vore Sofie som körde skulle hon få åka då? Jo naturligtvis!! Ja men säger Bosse, det här är ju killar, de har säkert kört mycket mera än Sofie!!

Hur skulle ni göra?? Skulle ni skicka iväg er dotter, med för er okända killar i bil till Sthlm?? Jag har ju ingen aning om hur de kör?? Jag kanske är lite hönsig eller??


Kommentarer
Postat av: britten

har du haft abstinens din stackare..jag tyckwer det har varirt lite skönt oxå...ha en bra dag

2008-04-01 @ 08:51:20
Postat av: britten

vad är det för killar har du träffat dom..gör det till att börja med, du ska ju ner till övik i dag
men vet hon att moster är hemma på fredag då????

2008-04-01 @ 09:01:32
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: maria

Hmm...jo du är en hönsmamma...och jag är likadan!!!!! Men Cilla....du känner din Sofie...och du vet hur hon är. Hon skulle säkert inte ha råbusar till kompisar, eller hur? Det är säkert schyssta killar! Men jag vet PRECIS hur du tänker och känner! Ingenting får hända ens ungar!!!

Sen håller jag med Britt lite....till viss del har det varit lite skönt med ett ofrivilligt bloggstopp men jäkligt frustrerande att inte KUNNA blogga!!!! Om det hade varit ett frivilligt uppehåll så hade det varit helt ok, men inte som nu när det var pga något annat!!!!
Nu kör vi på som vanligt igen....det är mycket som ska bloggas ut ur huvudet nu...hihi!

2008-04-01 @ 09:03:27
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Inger

Jaa det där är ett stort problem när man ska släppa iväg ungarna. Men vore det inte bra att få träffa killarna hon ska åka med,,

Sedan bloggandet. Det har varit skönt. Tänk vad man har hunnit,Det var nog bra, med lite uppehåll, så inte bloggen tar över hela ens liv.
Men visst är det kul ibland..
Hoppas att blir bra med Saras resa..
Kram

2008-04-01 @ 09:54:49
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Millapilla

Hej! ROLIGT att ha dig tbx i cybervärlden! Ja du kanske skulle träffa killarna innan. Ja det är svårt! Ha en bra dag och kram

Postat av: Mia

Usch, vilket svårt beslut...Men jag tycker det är bra av henne att fråga dig ändå, det visar att hon respekterar dig och dina åsikter.

2008-04-01 @ 12:35:20
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: soffie

tjohoo bloggen funkar nu!!!
tycker du ska försöka träffa dem innan.
Hinner ej blogga mer nu ä på jobbet.
Må gott

2008-04-01 @ 13:38:20
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Cissi

Höna eller inte, bra att du bryr dig!
Tycker det är bra at din dotter frågar dig och inte bara åker, men det är ett svårt beslut...
Kram!

2008-04-01 @ 19:34:46
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0